Pagina's

maandag 27 februari 2017

Sweater love

Er was eens een tijd dat ik schrik had om tricot te naaien. Enige tijd geleden heb ik me er toch eens aan gewaagd en wat bleek, ik ben ongelofelijk grote fan geworden. De voordelen zijn enorm. Tricotstoffen zitten gemakkelijk, verwerken supervlot met de overlock en waar ik meest schrik van had maar eigenlijk een heel goede eigenschap is bij het verwerken, ze zijn rekbaar!
 
Daarom heb ik het plan opgevat om een aantal mooie sweaters te maken voor Nona voor volgende winter, kwestie dat het kind ook volgend jaar geen koud zal hebben :-)
In de solden had ik een aantal leuke stofjes gescoord, 2 hiervan zijn reeds verwerkt.
 
Omdat fotomodellen altijd boos kijken, wou ze dit ook wel eens proberen :
 
 
Maar uiteindelijk verkoos ze toch liever om zot te doen:



 
Patroon : Mitch sweater - LMV - sept-okt 2016
Maat : 116 (nog een beetje op de groei dus)
Stoffen : De Stoffenknop, Merelbeke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten