Pagina's

dinsdag 9 mei 2017

Pleated blouse

Deze keer werd het een bloesje voor mij. Op de laatste stoffenmarkt in Hulst had ik een paar synthetische, luchtige stofjes gekocht voor een appel en ei zodat het niet erg zou zijn mocht dit bloesje mislukken. Alhoewel, zo'n mislukking vind ik eigenlijk nooit leuk, goedkope stof of niet. De stof is echter wel heel erg synthetisch wat niet altijd zo gemakkelijk was om te stikken. Het patroontje daarentegen is heel simpel. Slechts 4 patroondelen (2 buitendelen en 2 belegdeeltjes) want de mouwen zijn aangeknipt. Dus het geheel zit super snel in elkaar en zo heb ik het wel graag. Het enigste dat ik gewijzigd heb is de elastiek onderaan. Dat was oorspronkelijk niet voorzien maar 'k vind dat wel aangenaam dragen zo.
 

 
Stof : Stoffenmarkt Hulst
 

1 opmerking: