Pagina's

maandag 12 maart 2018

Regina

Mijn eerste Sofilantjes patroon die ik gekocht heb, is de Regina. Het is een eenvoudig tricot jurkje met een aantal opties. Aangezien tricotjurkjes heel erg speelproof zijn, zijn ze dan ook dankbaar om te maken.
Een beetje vreemd vond ik dat het voor- en achterpand volledig gelijk zijn maar het komt uiteindelijk wel goed. En mocht ik nu het naadje van de halsboord aan de schoudernaad leggen, dan kan kan het in beide richtingen gedragen worden. Eigenlijk best handig :-)
Ik heb de versie gemaakt met lange mouwen en een plooirok (een pluspunt want ik rimpel niet graag). En de zakken, die zijn uiteraard ook een meerwaarde!
 
Met de stof, eentje uit de eftelingcollectie, heb ik gescoord bij Nona. Mama, die luchtballonnen, dat is voor mij hé?
 



Speelproof, ik zei het al :
 
 
Stof : Eftelingstof, De Stoffenknop, Merelbeke
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten