Pagina's

maandag 4 maart 2019

Mira

Omdat we zo erg verlangen naar de zomer, ééntje van vorig jaar die de blog nog niet heeft gehaald. Ik combineerde hier 4 toppertjes in één :
  • Een prachtig patroon van Elegance & Elephants
  • Eén van de mooiste stofjes die er bestaan (Wee Wander Summer Night Lights Double Border Twilight)
  • Uiteraard, mijn bloedeigen toppertje :-)
  • En een prachtige zomerdag in Planckendael vorig jaar in juli
Veel woorden heeft het niet nodig, ik laat de overvloed aan beelden spreken. Het is alleszins een jurkje waar ik supervrolijk van word.









 
Stof : Michael Miller - Wee Wander Summer Night Lights Double Border Twilight

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hé, ik ben er ook zo'n fan van. Zal ik spijt hebben als dit kleedje ooit te klein wordt.

      Verwijderen